Επιστροφές προϊόντων

Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να επιστρέψει ένα προϊόν που αγόρασε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα σε περίπτωση που δεν είναι ικανοποιημένος με την ποιότητά του ή αν πρόκειται για ενδύματα, σε περίπτωση που απαιτείται αλλαγή μεγέθους.

Πιο συγκεκριμένα, η εταιρία θα πρέπει να ενημερωθεί για οποιοδήποτε πρόβλημα τυχόν υπάρχει με την παραγγελία που απεστάλη εντός 48 ωρών από την παραλαβή της. Για να γίνει δεκτή η επιστροφή ενός προϊόντος, θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση (εντός συσκευασίας) και να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις.

Ειδικές παραγγελίες δεν είναι δυνατόν να επιστραφούν.

Σε περίπτωση που το προϊόν ήταν ελαττωματικό κατά την παραλαβή του, ο πελάτης υποχρεούται να ενημερώσει την εταιρία εντός 48 ωρών σχετικά με το πρόβλημα που προέκυψε. Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί και υπέστησαν βλάβη ή φθορά λόγω χρήσης δεν γίνονται δεκτά προς επιστροφή. Τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρία επιβαρύνουν τον πελάτη.

Δίνεται, επίσης, η δυνατότητα σε όποιον πελάτη το επιθυμεί να παραδώσει ο ίδιος το προϊόν προς επιστροφή στο φυσικό μας κατάστημα σε ώρες λειτουργίας του καταστήματός μας. Η επιστροφή προϊόντων μπορεί να γίνει δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης από την εταιρία. Τα προϊόντα που επιστρέφονται πρέπει να συνοδεύονται από την αντίστοιχη απόδειξη αγοράς τους από το κατάστημά μας. Σε διαφορετική περίπτωση δεν μπορεί να γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντων.

Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων στην εταιρία υπό τους όρους και τις προϋποθέσεις που αναφέρονται παραπάνω η εταιρία θα καταθέσει εντός 30 ημερών από την παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων στο κατάστημά μας το ποσό που καταβλήθηκε για την αγορά τους σε τραπεζικό λογαριασμό που θα του υποδείξει ο πελάτης.

Αν κάποιος πελάτης κάνει κατάχρηση του δικαιώματός του να επιστρέφει προϊόντα στην εταιρία, η εταιρία έχει δικαίωμα να μην εγκρίνει την επιστροφή των προϊόντων ή ακόμη και να αρνηθεί πλέον την παροχή των υπηρεσιών της στον συγκεκριμένο πελάτη.